torsdag den 26. juni 2008

Velkommen til mig selv

Bedre sent end aldrig er jeg nu begyndt at blogge. Det er ligesom med at jogge og noget jeg er begyndt på i en ret sen alder. Men modsat jogging, der har det klare formål at holde mig i form, er jeg ikke sikker på hvilket formål bloggen her tjener. Jeg aner dog at det vil være en kanal for alle mulige og umulige overvejelser, tanker og måske poesi.
Eftersom det er studenterpræstens side vil det bidrage til tendensen "mere religion i det offentlige rum" - men da jeg faktisk ikke er særligt religiøs, men bliver det nok mere overvejelser over religion, tro, kirke og den slags. Der kan også godt komme overvejelser over videnskab, filosofi,politik, litteratur, film og den slags, da det interesserer mig altsammen.
Forhåbetlig bliver det ikke kedeligt.

Ingen kommentarer: